Saturday 2014-03-15

Äntligen lördag vad jag har längtat! 
Enda dagen jag inte behöver bry mig om vad jag äter. 
 
Idag har jag inte gjort så mycket alls var i stallet mesta delen av morgonen mockade ur vinterbädden tog väl dryga timmen. Sen fixade jag maten och la ner ny halm i boxen sedan tvättade jag bort maten från väggarna på boxen det tog sin lilla tid det med. 
När jag väl kom hem så gick jag in i duschen, va riktigt skönt. sen var det bara att dra på sig kläder fixa sig lite och åka iväg och fira min kusin och hennes man som fyllt! :)
Var riktigt Trevligt
På vägen hem sedan beställde vi en kebabpizza att dela på jag och mamma. För vi hade en tjejkväll. 
På kvällen sen gick mamma över till pernilla och drack lite vin och jag satt hemma och hade en underbar kväll med att sitta vid datan.
åkte till stallet igen runt kvart i nio igår kväll och tog in hästarna sedan hämtade jag mamma!
 
Blev en helt okej lördag i alla fall! 
hoppas ni med haft det kanon! 
Ha en trevlig kväll
Puss & Kram!

Alla som kluddar får en puss ♥

Kludda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback