Thursday! 2013-03-20

Vaknade runt sex imorse, men låg kvar i sängen till straxt innan sju. 
Gick upp och åt frukost och fixade mig och drog iväg till jobbet. idag blev det ett pass i Kolsva från 08:00-12:00 och det räckte. Kände mig inte alls pigg. 
När jag slutade åkte jag till stallet för att mocka och ge hästarna lunch. Sedan drog jag hem och la mig i sängen för att kolla på några avsnitt av family guy och käka lite godis. 
Somnade och sov ca 1.5 timme och vaknade lite piggare.
Gick upp och började plocka lite i rummet och sluta med att jag städade ordentligt. Blev både att byta gardiner sängkläder och även tvätta täcket. en riktig vårstädning (byter sängkläder en gång i veckan)... 
När mamma kom hem skrev vi en handlingslista och drog och veckohandlade. 
Sedan när vi äntligen var hemma hade jag lite spa kväll för mig själv med ansikts masker, fotvård, dusch och hår inpackning, plocka ögonbrynen och smörjde in kroppen. Var riktigt skönt någonting som jag absolut behövde. 
Så nu känner jag mig alldeles slut och riktigt härlig så nu ska jag ta och lägga mig i och sova! 
 
 
Hoppas ni haft en bra dag! 
 
Stallet för mockning och lunch till hästarna!
Dagens klädsel för jobbet.               Godis <3 
 
 
De tre bilderna är innan jag städat rummet! 
 
De tre sista bilderna är när det är färdigt! :)
 
 
Godnatt på er! 
Puss & Kram! :) 
 

Alla som kluddar får en puss ♥

Kludda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback