Tuesday 2014-03-18

Idag blev det en tidig morgon. fick upp klockan 05:45 för att duscha, äta frukost och fixa mig för att sedan ta bilen till Kolsva för att möta upp mormor och morfar. Sedan tog vi deras bil till lasarettet. 
Var där iprincip hela dagen. 
Men allting gick bra. 
På kvällen när jag kom hem följde mormor med hem och åt hos oss :) 
Sen fick vi åka tillbaka till Kolsva jag lämnade av mormor och bytte bil så jag fick tillbaka min bil! 

Så nu har jag äntligen kommit hem och ska gå och lägga mig och sova för imorgon inväntas en hel dags jobb :D money money! :) 
 
 
 
Hade lite nostalgi med mormor på     på väg till sjukhuset.
sjukhuset! 
Magnum white va tillbaka! :)
Överlycklig tjej! 
 
 
Ha en toppen kväll alla 
Puss & Kram! :) 
 
 

Alla som kluddar får en puss ♥

Kludda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback