Tuesday 2014-03-25

Godmoorgon alla glada då var det dags att blogga igen.
Denna morgon har varit lite småseg med tanke på att jag gick upp klockan 6 igår och kom hem klockan nio på kvällen har alltså jobbat hela dagen. hade så brutalt ont i  fötterna när jag kom hem så skyndade mig att äta och duscha och sen var det bara att gå och lägga sig! :) 
Inatt sov jag kanon skönt och har inte ont i fötterna idag!:) 
 
Nu är jag redo för att åka och jobba väntar bara på att klockan ska bli tio i åtta så man kan åka! :) 
Idag är det ett pass med tiderna 08:00-16:30
Sen ska jag hem och gå ut och gå sen avslutar jag kvällen med ett besök till stallet!:) 
Ha en kanon dag alla!
 
 
Puss & Kram!

Alla som kluddar får en puss ♥

Kludda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback