Onsdag 10/9

En dag med små barn lämnar sina spår ont i armar örgon och huvudet hahah men visst är det allt för härliga :)...

Imorgon blir det jobb dag igen på förskola ska bli riktigt mysigt! har inte så jättejobbigt pass heller så får se fram emot de ändå ;)
efter jobbet blir det nog att åka till min fina vän och spendera lite tid med henne! :)
Frågan är ju när jag ska ha tid till allt annat som ligger och släpar skulle fakiskt vilja dela på mig ena jag drar och jobbar och den andra jag stannar hemma och städar och letar jobb och tränar! men såklart går ju inte de så får föröska klara av att göra allt själv.
Nu ska jag ta och kolla lite på någon bra serie sedan ska jag ladda inför att åka till stallet och ta in hästarna! :) ska passa på att kramas massor med dom usch vad jag har saknat det! det är helt sjukt!
Hoppas ni haft en toppen dag!
godnatt!
puss!

Alla som kluddar får en puss ♥

Kludda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback