tillbaka!

Efter en hel sommar med massa jobb så har man äntligen landat i vardagen igen!. 
 
Jobbar en heldel fortfarande men inte varje dag tyvärr... 
Jag hoppas att jag i allafall ska få lite mer tid här så man hinner skriva lite också! 
 
Under sommaren har jag haft massa händelser som en sommar romans. och träffat massa nya vänner och härligt folk jobbat en massa och insjuknat endel tyvärr.. har fått bröst smärtor och andra krämper fan man är bara 19 år och redan börjar problemen...
Vill inte stressa men kroppen är ständigt orolig om jag inte ska få jobb, orolig för vänner, och massa annat. kan inte sitta still för är rädd att börja tänka för mycket på allt...
Aja nog om det.
 
kvällens erbjudande är insläpp i stallet runt nio och sedan träffa en helt underbar bän men det är ett tag kvar till dess så ska väl spana runt lite på internet fram tills dess! :) 
 
ha en bra kväll puss! :) 

Alla som kluddar får en puss ♥

Kludda här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback